З 7 по 11 листопада в Благовіщенському академічному ліцеї "Лідер" пройшов STEM-тиждень "Мозаїка". Учні молодших класів відкрили для себе багатогранність мозаїки як виду мистецтва, збагатили свої знання та відчули себе справжніми митцями.
Учні 1-А класу Благовіщенського академічного ліцею "Лідер" разом з учителем Ковтанюк Л.К. прийняли участь у STEM-проєкті "Осінь навколо нас" під час тижня початкових класів "Мозаїка" . На інтегрованому уроці Я досліджую світ та Дизайн і технології діти обговорювали ознаки осені, зміни, які сталися у природі, порівнювали кольорову гаму листочків та створювали колективний колаж.
Учні 1-Б класу Благовіщенського академічного ліцею "Лідер" разом з учителем БатенкоК.С. цікаво провели цей тематичний тиждень під назвою "Мозаїка". Особливо цікавими були уроки математики на яких діти складали математичні пазли, розвивали свої здібності за допомогою танграмів.
Учні 2-Б класу Благовіщенського ліцею "Лідер" разом з вчителем Блажко Ю.В. протягом тижня
початкової школи, який мав назву "Мозаїка", побували у ролі
дослідників. Школярі дізналися про властивості води , про зміну її станів, про
значення води, а також обговорили правила її економного використання в побуті,
вчилися робити висновки з результатів спостережень.
Юні дослідники дізналися про такий вид мистецтва як мозаїка. Ми обговорили історію виникнення та розглянули з яких матеріалів можна виготовити цікаві візерунки та зображення.
Всі свої знання учні зібрали як пазли та виклали їх у вигляді мозаїки. Діти зообразили мандрівку краплинки, яка ніколи не може всидіти на місці. Вона часто буває і в річці, і в хмаринці, а взимку може стати сніжинкою чи льодинкою.
Другокласники дуже задоволені результатом, який у них вийшов. Та з нетерпінням чекають на роботу в нових проєктах.
Учні 4-Б класу Благовіщенського академічного ліцею "Лідер" разом з вчителем Пясецькою М.С. весело та цікаво провели тиждень початкових класів з 07.11 по 11.11. Цього року він пройшов під темою "Мозаїка". Дітям особливо сподобалися інтегровані уроки літературного читання та образотворчого мистецтва. Учні змагалися у відгадуванні літературних загадок, практикувалися у читанні уривків прозових творів, створювали ілюстрації до улюблених казок. "Літературна мозаїка" дітям дуже сподобалася, вони з нетерпінням будуть очікувати нових завдань та змагань.
Немає коментарів:
Дописати коментар